Sidor

söndag 8 april 2012

Ränder lite hit och dit



Detta set sydde jag i vintras men det är först nu som det har blivit lagom i storlek. Lilla s fick fira påskaftonen iförd denna rosarandiga skrud. Vi hade en jätte mysig dag tillsammans med vänner och en hel hög härliga ungar. När det började bli kväll kunde vi konstatera att vi verkligen har blivit en småbarnsfamilj då vi numera avslutar festen samma tid som vi tidigare brukade starta. 




Mönstret är ett eget ihopkok av många olika mönster. Det tycker jag är ett bra och roligt sätt att lära sig mer om mönsterkonstruktion och att kunna förverkliga sina idéer.


Knappar: Stoff & Stil

4 kommentarer:

  1. Så himla fina färger och supersnyggt sytt! Jag har inte hunnit leta efter kjolen ännu men jag har inte glömt det. Trevlig fortsättning på påsken!

    SvaraRadera
  2. Så väldigt fina :D Härlig blandning av färgerna.

    SvaraRadera
  3. Men jösses vad fint! Gillar att du kantat med det randiga tyget, superfint! Vad du kan!! Hon måste varit påskens finaste tjej i det där.
    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det är gör mig så glad och det är så roligt att få se vem som är här inne och kikar. Kram Maria