Sidor

söndag 8 juli 2012

Kort till bröllop!


Igår var det dags för en stor fest! Nära vänner gifte sig och vi fick vara med och fira. Festen hölls på en vackert smyckad loge, vilket var riktigt mysigt. Till presenten skulle ju ett kort medfölja. För någon vecka sedan var jag på design torget och såg då kort med tyg. Den idén tog jag så klart till mig och "Ralph Lauren tyget" kom till användning. Men jag kunde inte heller motstå att pynta insidan med små vimplar som på det bröllopskort jag gjorde i början av sommaren.


Stort grattis Johan & Amanda, och tack för en härlig dag!

10 kommentarer:

  1. Härlig kort! Kul med vimplarna.

    SvaraRadera
  2. God morgon fina du!
    Läckert kort du har gjort. Det var jättesnyggt med tyger istället för papper. Många kort har jag gjort men aldrig med tyg, ska nog prova det . Hoppas att du har det bra och att solen lyser lite på dig. Här är det verkligen växlande väderlek. Undrar just hur det blir idag, ingen sol i sikte ännu.

    Ha det gott!
    Sommarkraaaam Veronica

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort. Kul att använda tyg till kortet och vimplarna pryder verkigen sin plats.

    Ha en bra start på veckan

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Så fint!!! Vilken jätteroligt idé med vimplar i kortet.

    kram kram och ha en fin start på veckan /Malin

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Bra inspiration för mig, som snart ska på bröllop :)

    SvaraRadera
  6. Jag med ska på bröllop! Fint kort!
    kramelikram

    SvaraRadera
  7. Jättefint kort!! Hoppas bröllopet också var kul!!

    SvaraRadera
  8. Snyggt med samma tyg på insidan och utsidan! Väldigt somrigt och festligt :)

    SvaraRadera
  9. Superfint kort! :)Gillade cerkligen ideén med vimplarna i kortet!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det är gör mig så glad och det är så roligt att få se vem som är här inne och kikar. Kram Maria