Sidor

onsdag 4 april 2012

En egen handduk



Det här är verkligen ett projekt värdigt "använd det du har utmaningen". Så enkelt och ändå har det bara blivit liggande, tills nu! Handduken har jag köpt billigt på stormarknad. Det går så klart att sy en egen om man vill det, men eftersom jag hade så svårt att få tummen ur för att bara göra en applikation så var det för väl att jag inte gav mig på det också. Men nu röjs det som sagt i garderoben och igår blev den sydd. Så nu vet vi vems handduk som är vems här hemma.


Jag gör ju en del applikationer för tillfället och tänkte därför bjuda på en lite utförligare beskrivning hur jag gör dem. Men den får ni vänta på tills i morgon!


Tyg: Gul - Arvegods
Grön och randig - Stoff & Stil
Blå med blommor - Åhléns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det är gör mig så glad och det är så roligt att få se vem som är här inne och kikar. Kram Maria