Sidor

tisdag 8 januari 2013

Att drömma sig bort...


Kanske kan tyckas lite väl sommrigt med blommiga bomullsbyxor så här i början av januari, men längta kan man ju alltid göra. Jag tycker visserligen om vintern men då vill jag ha riktig vinter med snö och minusgrader, inte slask som nu. Nej, då kan man lika gärna drömma sig bort till sommaren en stund. Klänningen har ni sett förut men nu har det även fått matchande byxor. Detta lilla set kommer att pryda goa vänners fina dotter, vilken glädje!


Tyg: Stoff & Stil (inte så otippat när det gäller mig)

11 kommentarer:

  1. Vad fin hon kommer att bli... galet mysigt set!
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Åh vilket fint set! Härligt att få lite sommarkänsla, det går fort nu... :)

    SvaraRadera
  3. Härligt! Och visst tröttnar man fort på slask, finns inget förlåtande med det vädret...

    SvaraRadera
  4. Så fint. Lite sommarkänsla är väl aldrig fel i ruskvädret.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Härligt set! Visst får man längta sig bort, vi behöver lite vår nu....

    SvaraRadera
  6. Så fina
    Får nog åka till tygaffären och shoppa loss lite... :)

    SvaraRadera
  7. Vilka supersöta kläder! :D

    SvaraRadera
  8. Så otroligt söta kläder! Hade jag haft egna barn så hade jag gärna sytt jag också. Man kan ju säga att jag längtar tills dess :)

    Ha en fin vecka,
    Malin

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det är gör mig så glad och det är så roligt att få se vem som är här inne och kikar. Kram Maria