Sidor

söndag 1 april 2012

älskad




Idag är första dagen på utmaningen "använd det du har" och det måste ju också gälla att använda obloggade inlägg som ligger och väntar på hårddisken. Den här klänningen sydde jag till lilla s lagom till julhelgen med alla dess festligheter. I vanliga fall har jag gärna lite mer färg på hennes kläder men jag blev trots det väldigt nöjd med den här. Jag gillar prickiga tyger i allmänhet och detta i manchester i synnerhet. Det röda hjärtat gav den färgklick som klänningen behövde och tog i och med dess färg stor plats trots att det är litet.

Tyg: Manchester och muddväv - Stoff & Stil
Knappar: Second hand

3 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Vill bara lämna ett spår från en impad kvinna som blev så pepp av din blogg! Ja, jag är inte den som får tummen ur, sårskillt ofta, men det känns nästan som man pysslat nåt riktigt fint bara av att se dina fina alster och bilder. Hit kommer jag tillbaka! :)

    SvaraRadera
  2. Men åh vilken söt liten ljuvlig klänning!! /Louise

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det är gör mig så glad och det är så roligt att få se vem som är här inne och kikar. Kram Maria